• Konkurs Poezji Angielskiej

    Regulamin konkursu:

    I. Cele konkursu:
    1. Zainteresowanie literaturą angielską i anglojęzyczną młodzieży
    2. Upowszechnianie literatury anglojęzycznej zarówno klasycznej jak i współczesnej.
    3. Przypominanie doskonałych tłumaczeń z języka angielskiego.
    4. Podnoszenie kultury słowa młodzieży.
    5. Promocja i pomoc utalentowanej językowo i artystycznie młodzieży szkolnej.
    6. Stwarzanie warunków do poczucia bliskości z literaturą i kulturą angielską i anglojęzyczną

    II. Regulamin:

    1. CO NAJMNIEJ MIESIĄC PRZED TERMINEM KONKURSU UCZNIOWIE

    OTRZYMUJĄ OD NAUCZYCIELI WYBÓR WIERSZY.

    2. DO WYBORU PODANE SĄ WIERSZE, Z KTÓRYCH NALEŻY WYBRAĆ

    JEDEN I NAUCZYĆ SIĘ GO NA PAMIĘĆ.

    3. UCZESTNICY KONKURSU POJEDYNCZO WCHODZĄ NA SALĘ I PRZED

    DWUOSOBOWĄ KOMISJĄ RECYTUJĄ WYBRANY PRZEZ SIEBIE UTWÓR.

    4. W TRAKCIE RECYTACJI NIE WOLNO PATRZEĆ W TEKST UTWORU

    5. PRZY OCENIE POD UWAGĘ BRANE SĄ NASTĘPUJĄCE ASPEKTY:

    · STOPIEŃ OPANOWANIA TEKSTU ( 0-5 PKT)

    · INTERPRETACJA (O-5 PKT)

    · WYMOWA (0-5 PKT)

    III. Nagrody:

    UCZNIOWIE ZA POSZCZEGÓLNE WYNIKI OTRZYMUJĄ NASTĘPUJĄCE

    OCENY:

    WYNIK                               OCENA

    15-13 PKT                        CELUJĄCY

    12,75-11 PKT                      BARDZO DOBRY

    10,75-9 PKT                     DOBRY

    PONIŻEJ 9 PUNKTÓW      PLUS ZA AKTYWNOŚĆ

    DODATKOWO, LAUREACI KONKURSU OTRZYMAJĄ DYPLOMY.

    WYNIKI KONKURSU BĘDĄ WYWIESZANE W PRZECIĄGU TYGODNIA NA

    TABLICY OGŁOSZEŃ.

    W PRZYPADKU BARDZO WYRÓWNANEGO POZIOMU MOŻLIWA JEST

    DOGRYWKA, A JEJ ZASADY USTALANE SĄ INDYWIDUALNIE Z

    UCZESTNIKAMI.

    UDZIAŁ W KONKURSIE TRAKTOWANY JEST JAKO PRACA DODATKOWA

    NA OCENĘ CELUJĄCĄ NA KONIEC DANEGO SEMESTRU.

    Opracowały: Joanna Naparty i Wanda Kurkus